فناوری اطلاعات
تازهای دنیا

آهنگ جدید امگا و آخون

 

 

DOWNLOADING NOW CLICK HERE




تاریخ: سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

با سلام  تک آهنگ جدید پرژا که خیلی تاثیر گذاره دانلود کنید حتما خوشتون میاد لطفا در موردش نظر هم بدید مرسی

DOWNLOADING NOW CLIKE HERE




تاریخ: سه شنبه 16 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

آشنـایی به فایـده های اعجـاب انگیـز سرکـه سیـب
  

حتما باید شنیده باشید که میگن خوردن یک سیب در روز شما رو از مراجعه به دکتر بی نیاز می کنه! حالا سرکه اش هم سرشار از خاصیت هست و معجزات زیادی داره! سرکه سیب حاوی مواد معدنی زیادی هست و علاوه بر خواصی که کلا سرکه بر روی دستگاه های تصفیه کننده خون داره٬ سرکه ی سیب خواص بیشتری هم داره و نه تنها یک اسید استیک سالم و ملایم هست و بر روی کبد و کیسه صفرا اثر فعال کننده داره، بلکه به مقدار قابل توجهی دارای پتاسیم٬ فسفر٬ کلرور منیزیم٬ کلرورسدیم٬ گوگرد٬ ویتامین های گروه B و ویتامین D هست که این مواد موجود در سرکه سیب باعث طراوت و نشاط سلول های بدن می شود و می تونه دستگاه گوارش را فعال کنه و اثر فوق العاده خوبی هم بر روی هضم مواد چربی گوشتی و پروتئین دارد. در اینجا اشاره ای داریم به فواید کاربردی، تغذیه ای و بهداشتی سرکه سیب که امیدواریم شما دوستان عزیزم در پرشین استار به این محلول مفید بیشتر از قبل توجه داشته باشید :

آشنایی با برخی فواید سرکه سیب :

1. متوقف کردن سکسکه


به هنگام سکسکه، خوردن یک قاشق چای خوری سرکه سیب به دلیل مزه ترش آن به متوقف کردن آن کمک می کند.

2. دندان های سفیدتر



اگر می خواهید دندان هایی سفیدتر داشته باشید، غرغره کردن سرکه سیب در صبح توصیه می شود. سرکه سیب به از بین بردن لکه ها، باکتری های دهان و لثه و سفید کردن دندان ها کمک می کند. بعد از غرغره کردن مانند روزهای معمولی مسواک بزنید. دندان های خود را یک بار در هفته در صورت امکان با جوش شیرین بشویید، این کار نیز برای از بین بردن لکه ها و سفید شدن دندان ها موثر است. شما همچنین می توانید از نمک به عنوان خمیردندان جایگزین استفاده کنید. اگر لثه های شما احساس نرمی دارند به مسواک زدن با نمک در هر روز ادامه دهید.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

خوراندن شیر الاغ به نوزادی در بمبئی هند. هندی ها معتقدند شیر الاغ در درمان سرفه های مداوم نوزادان موثر است

شیر الاغ

 



نیروهای ویژه پلیس چین در جریان یک مانور آمادگی در پکن کلاه های خود را بر عکس گذاشته اند

پلیس چین

 



این خانم ژاپنی سال گذشته در سونامی فوکوشیما در همین نقطه ای بود که ایستاده است و حالا پس از گذشت یک سال عکسی از خود را به دست گرفته و در همان نقطه ایستاده است

فوکوشیما

 



یکی از محافظان زن گارد ریاست جمهوری کره جنوبی مشغول انجام تمرین امادگی برای تامین امنیت اجلاس آتی امنیت هسته ای در کاخ ریاست جمهوری سئول

گارد ریاست جمهوری کره جنوبی

 



مرد نپالی 56 سانتی شادمان از ثبت نامش در کتاب رکوردهای گینس به عنوان کوتاه قد ترین مرد جهان

رکوردهای گینس

 



لحظه مرگ یک ستاره

مرگ یک ستاره

 



صعود فعالان سبز ژاپنی به قله فوجی به نشانه اعتراض به فعالیت نیروگاه های هسته ای

قله فوجی

 



یک مرد 58 ساله در روستایی در چین در پشت بام خانه اش یک هواپیمای شخصی می سازد

هواپیمای شخصی

 



 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

 


حقایـقی بـاورنکـردنی از زنـدگی آلبـرت اینـشتیـن
 



بله همگی ما می دانیم که اینشتین این فرمول (2mc=e) را کشف کرد. اما واقعیت آن است که چیزهای کمی در مورد زندگی خصوصی اش می دانیم. پس خودتان را با مرور این هشت مورد شگفت زده کنید!

1. او با سر بزرگ متولد شد
وقتی اینشتین به دنیا آمد خیلی چاق بود و سرش خیلی بزرگ تا آن جایی که مادر وی تصور می کرد فرزندش ناقص است اما بعد از چند ماه سر و بدن او به اندازه های طبیعی بازگشت.

2. حافظه اش به خوبی آنچه تصور می شود نبود
مطمئنا اینشتین توانسته کتاب های مملو از فرمول و قوانین را حفظ کند اما برای به یاد آوری چیزهای معمولی واقعا حافظه ی ضعیفی داشته است. او یکی از بدترین اشخاص در به یاد آوردن سالروز تولد عزیزان بود و عذر و بهانه اش برای این فراموش کاری مختص دانستن تاریخ تولد برای بچه های کوچک بود.

3. او از داستان های علمی، تخیلی متنفر بود
اینشتین از داستان های تخیلی بیزار بود زیرا احساس می کرد آنها باعث تغییر درک عامه مردم از علم می شوند و در عوض به آنها توهم باطلی از چیزهایی که حقیقتا نمی توانند اتفاق بیفتند میدهد. او می گفت:(من هرگز در مورد آینده فکر نمی کنم زیرا به زودی می آید.)



4. او در آزمون ورودی دانشگاه رد شد
در سال 1895 در سن 17 سالگی اینشتین که قطعا یکی از بزرگترین نوابغی است که تاکنون متولد شده در آزمون ورودی دانشگاه فدرال پلی تکنیک سوئیس رد شد. در واقع او بخش علوم و ریاضیات را پشت سرگذاشت اما در بخش های باقی مانده مثل تاریخ و جغرافی رد شد. وقتی بعد ها از او در این رابطه سوال شد گفت:(آنها بی نهایت کسل کننده بودند و او تمایلی برای پاسخ دادن به این سوالات را در خود احساس نمی کرد.)

5. علاقه ای به پوشیدن جوراب نداشت
اینشتین در سنین جوانی یافته بود که شصت پا باعث ایجاد سوراخ در جوراب می شود. سپس تصمیم گرفت که دیگر جوراب به پا نکند و این عادت تا زمان مرگش ادامه داشت.

6. او فقط یک بار رانندگی کرد
اینشتین برای رفتن به سخنرانی ها و تدریس در دانشگاه از راننده مورد اطمینان خود کمک می گرفت. راننده وی نه تنها ماشین او را هدایت می کرد بلکه همیشه در طول سخنرانی ها در میان شنوندگان حضور داشت. یک روز اینشتین در حالی که در راه دانشگاه بود با صدای بلند در ماشین پرسید: چه کسی احساس خستگی می کند؟ راننده اش پیشنهاد داد که آنها جایشان را عوض کنند و او جای اینشتین سخنرانی کند چرا که اینشتین تنها در یک دانشگاه استاد بود و در دانشگاهی که سخنرانی داشت کسی او را نمی شناخت و طبعا نمی توانستند او را از راننده اصلی تشخیص دهند قبول کرد. اما کمی تردید در مورد اینکه اگر پس از سخنرانی سوالات سختی از وی بپرسند او چه میکند در درونش داشت. به هر حال سخنرانی به نحوی عالی انجام شد ولی تصور اینشتین درست از آب درامد. دانشجویان در پایان سخنرانی شروع به مطرح کردن سوالات خود کردند. در این حین راننده باهوش گفت: سوالات به قدری ساده هستند که حتی راننده من نیز می تواند به آنها پاسخ دهد. سپس اینشتین از میان حضار برخواست و به راحتی به سوالات پاسخ داد به حدی که باعث شگفتی حضار شد.



 7. الهام گر او یک قطب نما بود
اینشتین در دوران نوجوانی یک قطب نما به عنوان هدیه تولد از پدرش دریافت کرده بود. وقتی او طرز کار قطب نما را مشاهده می نمود سعی می کرد طرز کار آن را درک کند. او بعد از انجام این کار بسیار شگفت زده شد. بنابراین تصمیم گرفت علت نیروهای مختلف در طبیعت را درک کند.

8. راز نهفته در نبوغ او
بعد از مرگ اینشتین در سال 1995 مغر او توسط توماس تولتزهاروی برای تحقیقات برداشته شد. هاروی تکه هایی از مغز اینشتین را برای دانشمندان مختلف در سراسر جهان فرستاد از این مطالعات دریافت می شود که مغز اینشتین در مقایسه با میانگین متوسط انسان ها مقدار بسیار زیادی سلولهای گلیال که مسئول ساخت اطلاعات هستند داشته است. همچنین مغز وی مقدار کمی چین خوردگی حقیقی موسوم به شیار سیلیسیوس داشته که این مسئله امکان ارتباط آسانتر سلولهای عصبی را با یکدیگر فراهم می سازد. علاوه بر اینها مغز وی دارای تراکم و چگالی زیادی بوده و همین طور قطعه اهیانه پایینی توانایی همکاری بیشتری با بخش تجزیه و تحلیل ریاضیات را داشته است.





 

 

 

 

 

 

 
 


 

__._,_.___


 




تاریخ: جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

دانلود آلبوم شلیک فرزاد فرزین


دموی آلبوم جدید و شنیدنی فرزاد فرزین به نام شلیک 

همراه با دو آهنگ تو برگشتی و کشتی صلح


فرزاد فرزین


دموی آلبوم شلیک

دانلود

تو برگشتی

دانلود

کشتی صلح

دانلود


آلبوم شلیک فرزاد فرزین منتشر شد
 



تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

دمو آلبوم جدید و بسیار زیبای فرزاد فرزین به نام شلیک

( ترانه : روزبه بمانی ، فرزاد فرزین ، عرفان سلیمی ، یاحا کاشانی و داریوش شهریاری )

( تنظیم : کوشان حداد ، فرزاد فرزین ، نوید سپهر ، پیام شمس و مهران خلیلی )

( آهنگ : فرزاد فرزین ، پیام شمس و مجید رسایی

90819665921741143627 دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین به نام شلیک

 

دانلود دمو آلبوم




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

دانلود اهنگ جدید بهنام صفوی  در تاریخ 1/12/DOWNLOADING 




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

تصاویـر زیبـای عـاشقانـه و رومـانتیـک
 













ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

 

Omega_Ft.Akon-El.Product from akon now click to start download free

downoading now




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

از بریتنی با نام Britney.Spears-Till.The.World.Ends واقعا  عالیه دانلود نکنین از کفتون رفته

DOWNLOADING




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1385برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

از جنیفر با نام papi

DOWNLOADING




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

جنیفر با نام I'm Into You (feat. Lil Wayne)

 

DOWNLOADING




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

آهنگ 01 On The Floor (feat. Pitbull) دانلود کنید

 

DAWNLOADING NOW




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1398برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

اولیش نلی هست که میکس فری است واقعا خوبه دانلود کنید

DOWNLOAD

 




تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

axhaye ziba va romantic jadid

عكس های رمانتیك و زیبای جدید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

12 قدم تا موفقیت در همه مراحل زندگی



 

همه چیز به طرز تفکر شما بستگی دارد!

ما در مسیر زندگی هر روز با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شویم و روش برخورد ما با این چالش‌هاست که باعث می‌شود کسی باشیم که امروز هستیم—اینکه موفق باشیم یا نه. در این مقاله 12 قدم برای رسیدن به موفقیت در همه ابعاد زندگی را به شما معرفی می‌کنیم و در کنار آن سوالاتی از شما می‌‌پرسیم که امیدواریم صادقانه به آن پاسخ دهید زیرا با صداقت است که می‌توانید راهتان را به سوی موفقیت واقعی پیدا کنید.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید


پرشتـاب تـرین خـودروهای جـهان

هر ساله شرکت های خودروسازی جهان مدل های جدیدی را روانه بازار می کنند که گامی دیگر به سمت هرچه پیشرفته تر شدن این صنعت و تعریف استانداردهایی جدید در این حوزه محسوب می شود. سایت Edmunds.com در زمینه معرفی خودروهای مختلف به فعالیت می پردازد و مصرف کنندگان از طریق اطلاعات ارائه شده می توانند متوجه شوند که در قبال پول پرداختی خود چه امکاناتی را کسب خواهند کرد. این اطلاعات شامل موتور، طراحی، جزئیات آلایندگی و همچنین سرعت می شوند.

در ادامه ایمیل برخی از سریع ترین خودروهای سال 2011 که توسط دَن اِدموندز مدیر بررسی و تست خودرو این سایت مورد آزمایش قرار گرفته اند، حضور شما دوستان در گروه پرشین استار معرفی می شوند. بعضی از این خودروها مدل های جدید سال 2011 میلادی بوده و یا در امسال (2012) روانه بازار خواهند شد. ذکر این نکته الزامی است که این خودروها بر اساس شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت و نه حداکثر سرعت آنها رتبه بندی شده اند.

 

 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

 

چه بخـوریم که خوش به حـالمان شود ؟

در ادامه .........................................



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

 

 

آموزش زبان انگلیسی در خواب نام مجموعه ای است که در خواب زبان انگلیسی را به افراد آموزش می دهد. در واقع سازندگان این مجموعه مدعی هستند که وقتی شما در خواب به این مجموعه گوش می دهید، لغات و جملات زبان انگلیسی در ضمیر ناخوداگاه شما نقش می بندد و وفتی که از خواب بیدار می شوید معنی بسیاری از این لغات را می دانید. همچنین در ادامه توضیح داده شده که این صداها با تلفیق دو تکنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی در داخل جمجمه یا Binaural Sounds و تکنیک منحصر به فرد همسازی و همگامی مغزی Brain Synchronizing از طریق هدفون برای مغز هنگام خواب، قابل شنیدن می باشند و به دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها، مغز شما را در عالی ترین شرایط کاری (یعنی درخواب و در زمان استراحت)‌ و به راحت ترین شیوه، با واژه ها و جملات اساسی زبان آشنا می سازد. وقتی که شما از خواب بیدار می شوید در کمال حیرت می بینید نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره و نوشته های انگلیسی را درک می کنید. این مجموعه شامل سه سی دی بوده که مجموعه ای بی نظیر و کامل از ۱۸ درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی بصورت گفتاری با فرمت MP3 و قابل استفاده در تمام دستگاه های صوتی پخش خانگی به دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد. همچنین متن درسها نیز به صورت فایل های آفیس و پی دی اف در داخل مجموعه قرار داده شده است. در ایران تبلیغات بسیار گسترده ای برای فروش این مجموعه صورت گرفت و هنوز هم بسیاری از سایت ها با قیمت های گران آنرا را به فروش می رسانند که شما میتوانید رایگان دانلود کنید از کمیاب

توضیحات تکمیلی سازندگان این مجموعه:
امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده و فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش های بدن خود را تنظیم می کند. حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق، امواج ضمیمه و پوش آن را نیز بدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد. اکنون فرض کنید با تکنیک
‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شکلی درآیند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابیده احساس کند که به جای یک صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرون می آیند (یعنی درست حالتی که انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگوی درونی روزانه خود را شکل می دهد). در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدون هیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می کند و چند ساعت بعد که فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با یک مطلب احساس می کند که قبلا آن را جایی شنیده است و برایش بسیار آشنااست. با توجه به اینکه این شیوه یادگیری مستقیما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد، اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است که درس های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می کند که درس های انگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلکه همان زبان مادری اش را توسعه داده است که این شکل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شکل ممکن برای آموختن یک زبان جدید است. مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شکل آموزش سریع زبان انگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود

برای دانلود به ادامه بروید....................................................



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 29 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

معرفی کامل سیستم عامل اندروید ۴.۰

 

اندروید ، سیستم عامل محبوب گوگل است که این روزها طرفداران بسیاری دارد . درست مدتی قبل بود که گوگل نسخه ۴.۰ این سیستم عامل را معرفی کرد و از آن به بعد بسیاری از شرکتها به دنبال تهیه این نسخه سیستم عامل اندروید برروی دستگاههای خود هستند . بد نیست با هم نگاهی به ویژگی های این نسخه از اندروید گوگل بیاندازیم .



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید




تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

رازهای سلامتـی از زبـان دانشمنـدان ژاپنـی





 

 

اگر به سلامت زیستی اهمیت می دهید و دوست ندارید به این زودیها گوهر ارزشمند سلامتی را از دست بدهید، فقط کافیست به آخرین دستاوردهای متخصصین مرکز ملی هدایت (ارتقاء) سلامت و رفتار شناسی توکیو توجه کنید!

آنها می گویند :

1. هرگز سیگار نکشید و اگر میکشید، نیمه آخر آن را به هیچ وجه نکشید.

2. در حمام هیچگاه مستقیما زیر دوش آب گرم نفس نکشید. کلر یک قاتل تدریجی است.

3. هنگام شارژ موبایل ابتدا شارژر را به گوشی وصل کنید و سپس آن را به برق وصل کنید. بهتر است موبایل خاموش باشد.

4. چای بیشتر از یک روز مانده را اصلا ننوشید.


5. هنگام روشن کردن کولر اتومبیل خود ابتدا به مدت حداقل 5 دقیقه پنجره ها را باز بگذارید و در پمپ بنزین ها هم کولر را خاموش نمایید.

6. غذای خود را بیشتر از یکبار در مایکروفر گرم نکنید و بعد از آن در صورت عدم استفاده دور بریزید.


7. با حیوانات خانگی تعامل مثبت داشته باشید. آنها ممکن است از خیلی از انسانها سالمتر و تمیزتر باشند. عوامل مشترک زیاد آنها با انسانها میتواند به شکل واکسن در بدن عمل کند.

8. هنگام غذا بین هر لقمه حداقل 1 دقیقه فاصله بگذارید و دو ساعت قبل و بعد از غذا و هنگام آن نوشیدنی ننوشید.


9. هنگام حرکت اتومبیل، پنجره ها را تماما باز نکنید تا هوا بصورت باد وارد مجاری تنفسی نگردد.

10. لوازم آرایشی را بیشتر از 5 ساعت بر روی پوست خود باقی نگذارید. سلولهای پوستی نیاز به تعرق و تنفس دارند. در منزل نیز تا حد امکان از لباسهای گشاد، راحت و باز استفاده نمایید.


11. در صورتیکه هر روز استحمام نمی کنید، موهای خود را بیش از یکبار در شبانه روز شانه نکنید. مراقب ورود شوره سر (حتی بصورت نامرئی) به چشمها و مجرای تنفسی خود باشید.

12. هنگام دویدن و راه رفتن سر خود را بالا نگهدارید. هنگام نشستن و خوابیدن برعکس سر خود را پایین نگهدارید.


13. توجه بیش از حد به وزن، سودمند نیست. بدن انسان قادر است بصورت خودکار میزان ورودی، جذب و میزان دفع را تنظیم نماید و اشتهای طبیعی نیز متناسب با آن میباشد. هرچه قدر دوست دارید بخورید.

14. اگر نیاز مالی ندارید، لازم نیست روزی 8 ساعت کار کنید. بهترین تعداد ساعات کاری بین 5 الی 6 ساعت میباشد.


15. هرگز پشت مانیتورهای قدیمی که روشن هستند قرار نگیرید. ضرر آنها از خیلی از دستگاههای عکسبرداری بیشتر است.

16. ورزش و تحرک در ابتدای صبح نه تنها سودمند نیست بلکه خطرناک نیز هست. سعی کنید آن را در حداقل 3 ساعت بعد از بیداری و یا عصر انجام دهید.


17. توجه بیش از حد به امور سیاسی، ورزشی و اقتصادی برای سلامت روان مضر بوده و در دراز مدت به علت عدم امکان تسلط بر کنترل آنها، باعث اختلالات روانی میگردد.

18. معجزه جواهر آلات برای خانمها را فراموش نکنید. حتی اگر صرفا به دیدن آنها باشد.


19. هیچگاه به پهلو نخوابید. سعی کنید در جهت عمود بر محور مغناطیسی زمین بخوابید.

20. از خوردن غذاهایی که مشکوک به استفاده از فراورده های گوشتی هورمونی هستند در حد امکان پرهیز کنید.


 




تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

يکي از دغدغه هاي خانم ها پس از بارداري سوزاندن چربي‌هايي است كه طي 9 ماه در بدن انباشته شده‌اند. كار سختي است. اين چربي‌ها براي زنان بازيگر هم مشكل‌ساز است.

 در اينجا به برخي روش‌هايي كه آنها بعد از زايمان در پيش گرفته‌اند تا به سايز قبلي خود بازگردند، اشاره مي‌كنيم



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید


برای دیدن عکسهای بیشتر به ادامه بروید.....................................................

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

 

تفاوت مدیـران در اونـور دنیا و اینـور دنیا !


اونور دنیا : موفقیت مدیر بر اساس پیشرفت مجموعه تحت مدیریتش سنجیده می‌شود.
اینور دنیا : موفقیت مدیر سنجیده نمی‌شود، خود مدیر بودن نشانه موفقیت است.

اونور دنیا :
مدیران بعضی وقت ها استعفا می‌دهند.
اینور دنیا : عشق به خدمت مانع از استعفا می‌شود.

اونور دنیا :
افراد از مشاغل پایین شروع می‌کنند و به تدریج ممکن است مدیر شوند.
اینور دنیا : افراد مادرزادی مدیر هستند و اولین شغلشان در بیست سالگی مدیریت بزرگترین‌های کشور است.

در ادامه



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

فروشگاه اینترنتی سایت افتتاح شد

بر روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.everything.melimarket.com/




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

نجار پیری خود را برای بازنشسته شدن آماده می کرد
یک روز او با صاحبکار خود موضوع را درمیان گذاشت
پس از روزهای طولانی و کار کردن و زحمت کشیدن، حالا او به استراحت نیاز داشت و برای پیدا کردن زمان این استراحت می خواست تا او را از کار بازنشسته کنند
صاحب کار او بسیار ناراحت شد و سعی کرد او را منصرف کند ، اما نجار بر حرفش و تصمیمی که گرفته بود پافشاری کرد
سرانجام صاحب کار درحالی که با تأسف با این درخواست موافقت می کرد ، از او خواست تا به عنوان آخرین کار ، ساخت خانه ای را به عهده بگیرد
نجار در حالت رودربایستی ، پذیرفت درحالیکه دلش چندان به این کار راضی نبود. پذیرفتن ساخت این خانه را برخلاف میل باتنی او صورت گرفته بود. برای همین به سرعت مواد اولیه نامرغوبی تهیه کرد و به سرعت و بی دقتی، به ساختن خانه مشغول شد و به زودی و به خاطر رسیدن به استراحت ، کار را تمام کرد
او صاحب کار را از اتمام کار باخبر کرد
صاحب کار برای دریافت کلید این آخرین کار به آنجا آمد
زمان تحویل کلید ، صاحب کار آن را به نجار بازگرداند و گفت: این خانه هدیه ایست از طرف من به تو به خاطر سالهای همکاری
نجار ، یکه خورد و بسیار شرمنده شد. در واقع اگر او میدانستکه خودش قرار است در این خانه ساکن شود ، لوازم و مصالح بهتری برای ساخت آن بکار می برد و تمام مهارتی که در کار داشت برای ساخت آن بکار می برد. یعنی کار را به صورت دیگری پیش میبرد
این داستان ماست
ما زندگیمان را میسازیم، هر روز میگذرد. گاهی ما کمترین توجهی به آنچه که میسازیم نداریم، پس در اثر یک شوک و اتفاق غیرمترقبه میفهمیم که مجبوریم در همین ساخته ها زندگی کنیم. اگر چنین تصوری داشته باشید ، تمام سعی خود را برای ایمن کردن شرایط زندگی خود میکنیم. فرصت ها از دست می روند و گاهی بازسازی آنچه ساخته ایم ، ممکن نیست

شما نجار زندگی خود هستید و روزها ، چکشی هستند که بر یک میخ از زندگی شما کوبیده میشود
یک تخته در آن جای میگیرد و یک دیوار برپا میشود
مراقب سلامتی خانه ای که برای زندگی خود می سازید باشید.

 

 




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

شرلوک هولمز کارآگاه معروف و معاونش واتسون رفته بودند صحرا نوردی و شب هم چادری زدند و زیر آن خوابیدند. نیمه های شب هولمز بیدار شد و آسمان رانگریست. بعد واتسون را بیدار کرد و گفت: نگاهی به آن بالا بینداز و به من بگو چه می بینی؟
واتسون گفت: میلیونها ستاره می بینم .
هولمز گفت: چه نتیجه میگیری؟
واتسون گفت: از لحاظ روحانی نتیجه می گیرم که خداو
ند بزرگ است و ما چقدر در این دنیا حقیریم.
از لحاظ ستاره شناسی نتیجه می گیریم که ماه در برج مشتری است، پس باید اوایل تابستان باشد.
از لحاظ فیزیکی، نتیجه میگیریم که مریخ در موازات قطب است، پس ساعت باید حدود سه نیمه شب باشد.
شرلوک هولمز قدری فکر کرد و گفت: واتسون تو احمقی بیش نیستی. نتیجه اول و مهمی که باید بگیری اینست که چادر ما را دزدیده اند!!!




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

آينده به روايت مايکروسافت

 

فیلم پیشنهادی استاد فناوری اطلاعات



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

سرعت اینترنت در ایران جالبه

 




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

سخنرانی استیون جاب خیلی باحاله بخونین

 

من امروز خیلی خوشحالم که در مراسم فارغ‌التحصیلی شما که در یکی از بهترین دانشگاه‌های دنیا درس می‌خوانید هستم. من هیچ وقت از دانشگاه فارغ‌التحصیل نشده‌ام. امروز می‌خواهم داستان زندگی ام را برایتان بگویم. خیلی طولانی نیست و سه تا داستان است.

بقیه در ادامه ..................



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

You can say that again. قربان دهنت .گل گفتی

 

2:It s no use crying over spilt milk. اب رفته به جوب باز نمی گردد.

3:Hands off.دستتو بکش

4:All is well that ends well.شاهنامه اخرش خوشه

5:Give me five.بزن قدش

6:In for a penny,in for a pound.اب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب

7:I will cook your goose.اشی برات بپزم که روش یک وجب روغن باشه

شاید به دردتون بخوره واقعا من خودم حال کردم

 

به ادامه بروید ......



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید
کلاهبرداری یک هکر باهوش توانست هم بی‌توجهی مدیران سایت توییتر به لزوم حفاظت از حریم شخصی کاربران را اثبات کرد و هم برای همسر رابرت مردوخ غول رسانه ای صهیونیست گران تمام شود.

 


به گزارش فارس به نقل از آی دی جی، هکرناشناسی با راه اندازی یک حساب کاربری تقلبی به نام وندی دنگ همسر رابرت مردوخ غول رسانه ای صهیونیست شروع به انتشار اخبار و اطلاعاتی در سایت توییتر کرد.


نکته جالب این بود که وی توییتر را فریب داده و قانع کرده بود که واقعا همسر رابرت مردوخ است و به همین علت لوگوی آبی تایید کننده هویت واقعی کاربر از سوی توییتر در مورد این حساب کاربری اضافه شده بود.


بعد از آنکه خود این هکر از فریب دادن توییتر در حساب کاربری قلابی وندی دنگ پرده برداشت، سایت توییتر هم این مساله را تایید کرد و بابت تایید اشتباهی حساب کاربری یاد شده عذرخواهی نمود.


پیش از این چندین بار حساب های کاربری جعلی به نام بازیگران، ورزشکاران و افراد مشهور در توییتر ایجاد شده بود که البته هر بار مساله با عذرخواهی توییتر به پایان رسیده بود.


اگر چه توییتر تاکنون چند بار امنیت خود را ارتقا داده، اما به نظر می رسد هنوز هم هکرها به سادگی می توانند گردانندگان این سایت را فریب دهند. فردی که دست به اقدام اخیر زده هم هنوز شناسایی نشده است.




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

این روزها بازار خرید تبلت (لوح رایانه ای ) حسابی داغه ، تنوع مدل های موجود در بازار و رقابت جدی شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات برای بدست گرفتن سهم بیشتری از بازار فروش این محصولات کاملا مشهود است . حتی در خبرها هم امده بود که میان دو شرکت عمده این بازار در بعضی از کشورها ، رقابت آن چنان جدی است که کار به دادگاه و تحریم کردن محصول یکدیگر هم رسیده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

در وبلاگ‌ها و سایت‌های خارجی، به خصوص در این چند ماهه، پست‌هایی می‌بینیم که در آن فناوری در چند دهه پیش و همچنین پیشبینی‌های آن زمان در مورد زندگی کنونی ما مرور می‌شوند.

 
 
 
مثلا می‌خوانیم که پیشبینی کارشناسان از آینده ارتباطات چه بوده و در مجله‌ها عامه‌فهم در قالب تصاویر تخیلی چه تصوری از زندگی قرن بیست و یک می‌شد.
 
 
دیروز که داشتم مجلات قدیمی دانشمند را ورق می‌زدم، با خودم فکر کردم که بد نیست، ما هم کار مشابهی کنیم.
تصاویری که می‌بینی از مجلات دانشمند سال‌های ۴۳ تا ۴۵ شمسی گرفته شده‌اند. در صورت استقبال شما، این پست، قسمت‌های دیگری هم خواهد داشت.
- پیشبینی اول که هم از لحاظ فناوری و هم از لحاظ سیاسی، به حقیقت نپیوسته است!
- خوب خبری از دوربین‌های دیجیتال امروزی نبود:
- در سال ۴۳ اثری از واژه کامپیوتر در مجلات فارسی به چشم نمی‌خورد.
- خبری از MP4 و گوشی‌های موبایل که با کمک آنها می‌توانیم ویدئو را با کیفیت خوب ببینیم، نبود:
- گوشی‌های ثابت بودند که اهمیت داشتند:
- ده تا نوار در این دستگاه جای می‌گرفت!:
- آگهی میان‌پرده ما:
- ریش‌تراش‌ها هم زمخت بودند:
- عجب تلویزیون سبکی!:
- ر. اعتمادی و کتاب‌های پرفروش آن زمان با چه عناوینی! – باز هم یک آگهی میان پرده دیگر!:
- ضبط صوت کیفی:
- هر کس شماره مخصوصی خواهد داشت:
- تلفن جیبی و بدون سیم:
- همودیالیز به ایران نیامده بود:
- بازرگانی الکترونیک در آن زمان:
- فکس هم چیز غریبی بود، چه برسد به ایمیل:
- آموزش الکترونیک:
- فلش داخلی:
- آگهی میان‌برنامه!:
- عکاسی پانوراما:
- آخر فناوری!:
- جنگ سرد بود و جاسوسی خیلی مهم بود:
- پروژکتور:
- کنترل از راه دور شوهر:
- ایر بگ:
-
- پیس میکر:
-
-
- گجت:
- آندوسکوپی در ایران نبود:
- میکروفیش فناوری محبوب آن زمان بود:
- دوربین SLR:
به دوستان عزیز توصیه میکنم که فیلم پیش بینی ماکروسافت از سال ۲۰۱۹ را ببینن.
با تشکر :جاوید 



تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

ابرکامپیوتر K computer که به صورت مشترک توسط کمپانی فوجیتسو و موسسه تحقیقاتی RIKEN ساخته شده است، موفق به کسب عنوان قدرتمند ترین ابرکامپیوتر دنیا در لیست TOP500 شد. سی و هفتمین لیست TOP500 همزمان با بیست و ششمین کنفرانس بین المللی ابرکامپیوترها (ISC'11) در هامبورگ آلمان اعلام شد. در TOP500 list لیست رتبه ها و جزئیات 500 ابرکامپیوتر برتر دنیا اعلام می شود. این پروژه از سال 1993 آغاز شده است و این لیست دو بار در سال (ژوئن و نوامبر) به روز و منتشر می شود.

K computer هنوز در مرحله نیم ساخته قرار دارد و پیکر بندی آن به طور مشترک توسط این دو کمپانی در حال توسعه است. این ابر کامپیوتر از 672 قفسه (computer rack) تشکیل شده است و در مجموع دارای 68,544 پردازنده می باشد.

در پروژه TOP500 برای مقایسه عملکرد ابرکامپیوترها از برنامه تست LINPACK استفاده می شود که سرعت پردازنده ها را بر اساس واحد petaflops اندازه می گیرد. K computer با کسب عملکرد 8162Petaflops موفق شده است تا در صدر این لیست جای بگیرد.


 

علاوه بر این، این سیستم با درصد بازده محاسباتی 93%، از این نظر نیز استاندارد بالایی را نشان داده است. از ژوئن 2004 که یک ابرکامپیوتر ژاپنی به نام “Earth Simulator” توانست رتبه اول را در لیست TOP500 کسب کند، این اولین بار است که مجددا یک ابرکاپیوتر ژاپنی دیگر موفق به کسب چنین افتخاری شده است.
 

گفتنی است RIKEN ، شریک سازنده این ابر کامپیوتر با فوجیتسو در واقع یک موسسه تحقیقاتی ژاپنی در زمینه علوم طبیعی است که در سال 1917 پایه گذاری شده است. بودجه سالانه این موسسه 800 بیلیون ین است که تماما توسط دولت ژاپن تامین می شود. در حال حاضر 3000 دانشمند در آن مشغول به کار اند که در 7 کمپ در ژاپن مستقر می باشند.

زمینه های تحقیقاتی این موسسه بسیار متنوع و شامل فیزیک، شیمی، زیست شناسی، علوم پزشکی، مهندسی و علوم کامپیوتری می شود که از تحقیقات پایه تا اقدامات اجرایی را در بر می گیرد.




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

این عکس رو که می بینین نسل جدید رایانه های خونگی هستش که سال ۲۰۰۷ معرفی شده دیگه اوون

 

جای زیادو اشغال نمی کنه :

این وسیله از یه پروژکتور دیتا ، یه حافظه و پردازنده های وایرلس و یه کی برد نوری تشکیل شده که کلا تشکیل یه پایه و ۴ تا خودکار رو داده .

شاد باشین




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

لپ تاپ ویندوز 8

ماکروسافت در تلاش است تا فناوری سنسور حرکتی کینکت را به لپ تاپ ها اضافه کند. به این ترتیب به زودی شاهد لپ تاپ های مجهز به کینکت خواهیم بود که قادر به دریافت دستورات حرکتی هستند. یعنی می توانید به جای استفاده از ماوس و کی برد برای اجرای برنامه ها و یا ارسال دستورات، از حرکت دست های خود در مقابل صفحه نمایش استفاده کنید.

 

ده دلی که نمونه آزمایشی لپ تاپ مجهز به کینکت را مشاهده کرده اعلام نموده که این لپ تاپ توسط اسوس در حال ساخت است. برروی این لپ تاپ سیستم عامل ویندوز ۸ نصب بوده و سنسور و دوربین مربوط به کینکت نیز در داخل نمایشگر آن جای گرفته بوده اند




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

با این روندی که گرافیک باتلفیدها طی می کنه بعید نیست که باتلفید 4 در سال 2017 اینطوری باشه

 

لینک :http://www.aparat.com/v/dbdce683cf6ad302a65d631a16eb9e9c117867




تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط شاهین جاوید

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 10265
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1